zaterdag 10 januari 2015

vilthangers (voor Hope for Groningen)


 Ook dit jaar wilde ik graag weer wat maken voor de stichting Hope for Groningen.
Nadat ik de afgelopen week de reportage zag over de nood van vrouwen in de prostitutie, raakte me dit weer zo...wat een donker, wat een pijn, wat een gebrek aan echte liefde...

Op de facebook pagina van deze stichting las ik: 

In de stad Groningen zijn meerdere straten waar prostitutie gelegaliseerd is. Voor veel vrouwen die daar werken is dit een zwaar en eenzaam bestaan.

Wij, een groep vrouwen uit verschillende kerken, willen graag laten merken dat er hoop is, door naar deze vrouwen te gaan. Wekelijks gaan we naar ze toe met een klein presentje en luisteren we naar hun verhalen.
Met de vrouwen die dat willen praten en bidden of zingen we.
Zo hopen we iets van Gods liefde voor iedereen te laten zien!






       Mooi om hier iets aan bij te dragen


1 opmerking:

  1. Wat een prachtig initiatief! Vorig jaar heb ik samen met de moeder van een vriendinnetje (zij is ook lid van een kerk in Groningen) armbanden gemaakt voor deze vrouwen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen