zaterdag 17 oktober 2015

Mixed media

Sinds het weer is omgeslagen, heb ik helaas weer meer pijn in mijn handen en rug, 
handwerken lukt niet zo lang, maar schilderen wel!
Oude doeken (en doekjes) tevoorschijn gehaald...
Bij de eerste ontstonden er tijdens het creatief cafe al twee konijntjes....
Plastic, knoopjes, takjes, droogbloemen en veel kleur maakten het KLEIN KUSJE af.

Klein kusje

Nog niet af wat mij betreft, leuk om meer diepte te leren creëren...
Zie je het sinaasappelnetje?
Deel de liefde

Klaproos


Even tussendoor....
Liefde overwint!


vrolijke herfst en Passie


Tijd voor een rust uitstralend schilderij waar een oud sjaaltje, garen en droogbloemen werden verwerkt Al jaren ben ik met sommige doeken in de weer, (zoals deze) er zitten soms al heel wat lagen onder, tja en wanneer is het af? 
LICHT



 Hart met franje, maar ook pijn en worsteling komen naar voren, kiezen voor de LIEFDE kost soms veel....Love me with all your heart.
Jezus ging ons voor op de weg van de liefde.
Hem wil ik volgen, maar wat is dat soms lastig...
PASSIE

TROUW

Dankbaar voor kleur en vorm!
Wat een verrassingen komen er dan soms naar voren.Zoals bij het volgende doekje. een gerafeld lintje op het doek gegooid en een paar keer gedraaid. Ik zag er een hoofddeksel in en ging aan de slag. Nog nooit een gezicht/persoon geschilderd, spannend, maar blij met een eerste resultaat, .....wordt vervolgd



groetjes,
Myranda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten