zaterdag 10 december 2011

De eerste nieuwsbrief


Gift-nieuws

Na drie maanden is ie er dan….de eerste nieuwsbrief. Vanaf september is de winkel geopend en in oktober gaf ik m’n eerste workshop. Het begint steeds meer te lopen….


Ik begon m’n website met de  volgende woorden:
"a GIFT" : een geschenk, een gave, een gift

Cadeau/geven/aandacht/ creëren/droom/passie/ delen /genieten/wonder van de schepping/Gods liefde/schoonheid...

En in deze tijd staan we stil bij het mooiste en grootste geschenk ooit gegeven….Gods zoon: Jezus; kwam bij ons en voor ons naar deze aarde…

En om dat te vieren geeft “a Gift”ook iets weg, bij besteding van 10 euro of meer krijg je een presentje….

Workshops
De eerste workshop zeepkettingen maken was leuk en spannend, maar smaakt zeker naar meer …ze staan dan ook al gepland tot in feb. In maart ga ik een demonstratie geven in de Welkoop van Marum.
Het is genieten om zo met mensen en creativiteit be-zig te kunnen zijn en mijn talenten te kunnen  in-zetten. Voor mij de ideale combinatie…. 

 

Goede doelen
De eerste drie maanden heb ik een mooi bedrag naar EO-metterdaad over-gemaakt, deze maand staat het Vrouwenhuis in Oekraïne centraal (van st. Oekraine-projecten)



Reclame
Via facebook en de website bereik ik al aardig wat mensen maar ook een flyer voor de buurt kon niet uitblijven, de helft heeft er inmiddels een ontvangen.
Maar ook de mond–op-mond reclame begint z’n vruchten af te werpen…leuk hoor!

Plannen, ideeën, dromen…
…die zijn er genoeg,
Woensdagmiddag- kinder-workshop, maandelijkse vrouwengroep, buurt-workshop, open-dag…. maar ja, alles op z’n tijd…

Samenwerking
Sinds kort werk ik samen met Carola, zij is erg handig met hout en in het bakken van heerlijke lekkernijen, zie workshopinfo voor de mogelijkheden op culinair gebied in combinatie met creatieve workshops.
De eerste hout-samenwerking is al goed te zien…
Samenwerking is er ook met Jolanda zij kan in het geval van grote groepen een workshop visagie verzorgen. (zie ook hiervoor de Workshopinfo)



Agenda: (tot nu toe)

16 dec: workshop zeepketting maken(2 pers)
10 jan: workshop zeepbonbons decoreren
14 jan: workshop zeepbonbons decoreren
11 feb: vrouwendag Assen (zeepbonbons) en stand
17 mrt: Demo Welkoop

KvK
In januari ga ik me inschrijven bij de Kamer van Koophandel.
Zo neemt het allemaal steeds vastere vormen aan.

NIEUW
Sinds kort kun je ook op aanvraag iets laten maken. Heb je een bepaalde accentkleur voor een zeepketting in gedachten, vraag naar de mogelijk-heden. Ilse wist ook goed wat ze mooi vond voor haar kamer.



Wat erg leuk is dat ook kinderen me weten te vinden, voor een cadeautje voor hun moeder of gewoon iets voor jezelf of een vriendinnetje…
Ook jullie zijn van harte welkom!
En soms krijg je ook nog wel iets lekkers

***

Groetjes,
Myranda Kruithof



Internet:

Openingstijden:

Woensdag en vrijdag van 13.00 uur t/m 17.00 uur.

Let op: In Kerstvakantie alleen op vrijdagmiddag geopend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten